keyboard_arrow_down

Jobs hos Bloomingville

Er du vores nye kollega? 

Ledige stillinger

Key Account Supporter

Brænder du for at supporte og sikre en god oplevelse for B2B onlinekunderne? Har du en struktureret tilgang til opgaver, stærke IT-kompetencer og trives i en rolle, hvor du er bindeled mellem kunder og interne afdelinger? Så kan du blive en vigtig del af Bloomingvilles online B2B-forretning.

Læs mere

 

 

Stylist

Er du opdateret på de nyeste trends og styling-tendenser indenfor mode, interiør og livsstil? Er du både kreativ, stilsikker og har et stærkt kommercielt blik? Hvis du har erfaring med styling af interiør og brænder for at skabe inspirerende visuelle udtryk, er det måske dig, vi søger!

Læs mere

 

 


BLIV EN DEL AF FAMILIEN…

…med de ord inviterer Bloomingville nye kunder velkommen, men lige så vigtigt, også nye kollegaer.

Med mere end 75 ansatte på hovedkontoret i Danmark og 60 salgsrepræsentanter i hele Europa er Bloomingville en af ​​de største og mest succesrige virksomheder i Europa inden for boliginteriør. Hvert år præsenterer Bloomingville mere end 1000 nye designs indenfor kategorierne boligtilbehør, belysning, møbler, køkkentilbehør, dufte til hjemmet, jul og outdoor. Der præsenteres også en hyggelig og legende kollektion til de mindste i familien.

Bloomingville ønsker glade og sunde medarbejdere - derfor tilbydes både en sund og sikker arbejdsplads for alle ansatte. Drevet af værdier som åbenhed og fælles ansvar har alle medarbejdere løbende samtaler med deres nærmeste ledere, hvor fx relaterede emner til arbejdsmiljøet bliver vendt. Møderne er fortrolige og giver hver enkelte medarbejder muligheden for at vende opgaver, private sager eller andre bekymringer i trygge rammer. I overensstemmelse med Dansk lovgivning har Bloomingville et sikkerhedsudvalg bestående af medlemmer fra ledelsen og ansatte. Sikkerhedsudvalgets opgave er at skabe en sund og sikker arbejdsplads.

Bloomingvilles dedikerede personaleforening koordineres af ansatte fra forskellige afdelinger. Personaleforeningen organiserer en masse arrangementer som, julefrokost, sommerfest, sportsaktiviteter, lege og sociale sammenkomster, foredrag, og meget mere.

Ønsker du at blive en del af familien? Send os dit CV samt en kort uopfordret ansøgning allerede i dag.

 


Vi ønsker glade og sunde medarbejdere. Derfor tilbyder Bloomingville både en sund og sikker arbejdsplads for alle ansatte. Drevet af værdier som åbenhed og fælles ansvar har alle medarbejdere løbende samtaler med deres nærmeste ledere to til tre gange årligt, hvor forskellige emner såsom, løn, medarbejdertilfredshed, ønsker til forbedringer, samt andre relaterede emner til arbejdsmiljøet bliver vendt. Møderne er fortrolige og giver hver enkelte medarbejder muligheden for at vende eventuelle klager, private sager, eller andre bekymringer i trygge rammer.

Bloomingvilles dedikerede personaleforening koordineres af ansatte fra forskellige afdelinger. Personaleforeningen organiserer en masse arrangementer som, julefrokost, sommerfest, sportsaktiviteter, lege og sociale sammenkomster, foredrag, og meget mere.

I overensstemmelse med Dansk lovgivning har Bloomingville et sikkerhedsudvalg bestående af medlemmer fra ledelsen og ansatte. Sikkerhedsudvalgets opgave er at skabe en sund og sikker arbejdsplads. Alle vores ansatte har seks ugers ferie hvert år og er med i en fordelagtig pensionsordning. Derudover er alle ansatte en del af en sundhedsforsikring, som giver mulighed for at man kan gå til kiropraktor, massør og speciallæge.

Ud fra feedback på medarbejdertrivselsundersøgelser har vi arbejdet på at minimere støj i kontorlandskabet - i september 2021 er der etableret støjreducerende tiltag over hver arbejdsplads.

I oktober 2022 har en ergoterapeut været rundt ved alle medarbejdere på kontor og lager, for at sikre at alle sidder/står på rette måde, for at hindre skader og slid, som kan være til gene for medarbejderen.​

keyboard_arrow_up